• Vazgeç
    Filtrele
Filtrele

76- "92 Sanatçı 150 Eser" Tablo Müzayedesi

76- "92 Sanatçı 150 Eser" Tablo Müzayedesi

-Müzayede komisyonu %10'dur

-Alıcı İptal Veya Cayma Durumunda Toplam Tutarın %30'unu Ödemek Zorundadır.

MÜZAYEDE AÇIKLAMASI

Pey verebilmek ve canlı müzayedelerimize katılabilmeniz için üye olmanız veya üye girişi yapmanız gerekmektedir

Değerli Antikalarım.com ailesi;

Sizin için özenle hazırlamış olduğumuz ve sizlere sanatı sanatla sunduğumuz 76- "92 Sanatçı 150 Eser" Tablo Müzayedemize hepiniz hoş geldiniz :)

Müzayedemiz antikalarim.com adresimizde 11/07/2024 Perşembe günü yayına girmiş olup, 18/07/2024 PERŞEMBE günü saat 21.30’a kadar pey alımına devam etmektedir.

18/07/2024 Perşembe günü saat 21.30'da ise canlı online müzayedemiz, antikalarim.com adresimizde başlayacaktır.

-KAZANDIĞINIZ ESERLERİ ARTIK KREDİ KARTIYLA ÖDEYEBİLİRSİNİZ :)

Not:

-Kazanılan eserlerin ödemesi 7 iş günü içinde yapılmadığı taktirde antikalarim.com'un hukuki işlem başlatma hakkı olacaktır. Özel durumları firmamıza bildiriniz.

-Eserlerin fotoğraflarını incelerken, daha net bir görüntü için ekran parlaklığınızı açmanızı öneririz.

-Eserlerin ölçülerini dikkatlice okumanızı rica ederiz.

-Açık artırmadan alınan eserler kesinlikle geri iade edilemez.

Bizimle +905366612464 numaralı Antikalarım.com whatsapp hattından 7/24 iletişime geçebilirsiniz. 

Eser teslimi ile ilgili bilgilendirme:

Değerli üyemiz, kazanmış olduğunuz eserler, canlı müzayede bittikten hemen sonra ekip arkadaşlarımız tarafından size ulaşması için özenle hazırlanacaktır.

Kazanmış olduğunuz eserlerin toplam tutarını tarafımıza ilettikten sonra, eserleriniz en kısa zamanda anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo” firmasına teslim edilecektir.

Eserlerinizin kargo firmasına teslimi yapıldıktan sonra tarafınıza ulaşması ortalama “2-3” iş günüdür.

Saygılarımızla:

Antikalarım.com

Lot: 55 » Javad Ghaffari

Javad Ghaffari

Tuval Üzeri Akrilik Boya "Anne Serisi"
105x105 cm

Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor. İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış. ‘Şorre tekniğini kullanıyorum’ Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi. Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”

Detaylar
Lot: 67 » Yavuz Bozkurt

Yavuz Bozkurt

Tuval Üzeri Yağlı Boya "Cumhuriyet Kadınları"
60x60 cm

Yavuz Bozkurt
1962 yılında Ankara'da doğdu. 1982-1983 yılları arasında Siyasal Bilgiler Basın Yayın Yüksekokulu’nda Turan Erol'un öğrencisi oldu. Daha sonra, 1986-1990 yıllarında Gazi Üniversitesi Resim-İş Eğitimi bölümünde Oya Kınıklı ve Esat Arpacı atölyelerinde eğitim aldı. 1993 yılında İ.T.Ü. Evi Sanat Galerisi’nin sanat danışmanlığını yaptı. Bu dönemde Atatürk, devlet yöneticileri ve kişisel portreler yapmanın yanı sıra duvar resimleri çalışmaları da gerçekleştirdi. Özellikle, 1997 yılında Kızılay Meydanı'nda, meydanı çevreleyen yüksek binaların cephelerini kaplayan 'Dünyanın İlk Büyük Kişisel Resim Sergisi’ olan “Biz Mustafa Kemal’iz” adlı sergisi ile gündeme geldi.
2007 yılında Ulaştırma Bakanlığı ve Kültür Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen 'Garlar Resimleniyor' projesinde yer aldı. 2010 yılında Resim Heykel Müzesi’nde, ‘Bir Plastik Sanatlar Resim Sergisi’ başlıklı sergiye öncülük etti.
Hayatı boyunca resimlerinde dönemsel olarak farklı konuları yansıtan Bozkurt, güncel çalışmalarında 1970’li yıllardaki çağdaş, Türk kadınlarını tarihi yapılarla resmetmektedir. Birçok kişisel ve karma sergide bulunan ve birçok çalıştay, jüri ve söyleşide yer alan sanatçının eserleri yurt içi ve yurt dışı çeşitli kurum ve özel koleksiyonlarda bulunmaktadır. Birleşmiş Ressamlar ve Heykeltıraşlar Derneği üyesidir.

Detaylar
Lot: 84 » Atalay Köseoğlu

Atalay Köseoğlu

Tuval Üzeri Yağlı Boya "Balık"
50x40 cm

Atalay Köseoğlu
Ressam Atalay Köseoğlu yada Atalay Köse (K.ATALAY). 1968 (sanatçı) Yugoslav göçmeni olup, İstanbul’da doğdu. Çocukluğu güvercinlerle iç içe geçmiştir. 7 yaşlarından itibaren ilgi alanını oluşturan kuşlar bitkiler gibi tüm doğal unsur ve temalara karşı yakınlığı, sevgisi kendisini resim yapmaya teşvik etmiştir. 9 sene karakalem çalışmalarının ardından 80’li yıllarda Ergüderler Resim Atölyesi’nde Ressam Ferdi Ergüder, Namiq İsmayilzade, Mikayil Abdullayev gibi Bakü’lü ressamların öğretileri ile çalışmalarındaki gelişmeye hız vermiştir.
Bir dönem yerel bir dergide sanat ve basın danışmanlığı da yapmıştır. İlk sergisi karakalem resimlerinden oluşmakta olup Ortaköy’de, yurdun farklı illerinde fuar ve salonlarında 57 adet karma kişisel sergi açmıştır. Hollanda’nın sanat danışmanının daveti üzere Utrecht’e gitti. Orada çalışmalarda bulundu. İç mekan duvar resim çalışmaları, portreler yaptı. Orada iki kısa süreli sergi gerçekleştirdi. Sanatçının serbest, gerçekçilik, soyut ve modern temalı resimleri de olup müzayede evlerinde satışa sunulmuştur. Atalay Köseoğlu’nun eserlerini, tanınmış kişi, kuruluşlar ve koleksiyonerler gelecek vaad eder nitelikte görüp koleksiyonuna katmış ve referans yazıları vermiştir. Kitap resimleme dalında 13 başarı plaketi verilmiştir. Bir çok tv-radyo canlı yayında konuk olmuş, canlı çalışmaları olmuştur. Ayrıca fotoğraf sanatçısı kimliği resimlerine renk ve fark katmıştır. Şiirleri antoloji ve yıllıklara alınmış aylık edebiyat dergilerinde yayımlanmıştır.

Detaylar
Lot: 86 » Javad Ghaffari

Javad Ghaffari

Tuval Üzeri Yağlı Boya "Balerin"
60x90 cm

Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor. İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış. ‘Şorre tekniğini kullanıyorum’ Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi. Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”

Detaylar
Lot: 96 » Javad Ghaffari

Javad Ghaffari

Duralit Üzeri Akrilikı Boya "Galata Kulesi"
Çap: 60 cm

Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor. İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış. ‘Şorre tekniğini kullanıyorum’ Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi. Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”

Detaylar
Lot: 99 » İbrahim Balaban

İbrahim Balaban

Kağıt Üzeri Kara Kalem "Demeti Kavrayan Adlı Eser"
25x19 cm

İbrahim Balaban
1921 yılında Bursa'nın Seçköy köyünde doğdu. İlk eğitimini doğduğu köydeki üç sınıflı ilkokulda tamamladıktan sonra çeşitli işlerde çalıştı. Kaçakçılık yaptığı gerekçesiyle 1937 yılında, daha sonra ise bir adam öldürme suçuyla 1942 yılında tutuklandı.

Cezaevinde Nazım Hikmet'le tanıştı ve ondan resim yapmayı öğrendi. 1950 yılında çıkan afla serbest kaldıktan sonra İstanbul Maya Galerisi'nde bir karma sergiye katıldı. 1953 yılında İstanbul'da düzenlediği ilk kişisel sergiyle toplumsal gerçekçi akıma yöneldi.

Bu sergiyi takiben "Birinci Dönem" adını verdiği sergilerini 1959 yılından itibaren Ankara ve İstanbul'da çeşitli aralıklarla gerçekleştirdi.

1961 yılında İstanbul'da Yeni Dal Grubu'na katıldı. Üçüncü ve dördüncü dönem sergilerini büyük şehirlerin yanı sıra Bursa, Denizli, Aydın, Konya, Burdur ve Antalya gibi şehirlere de taşıdı. Bu dönemdeki resimlerini "Dağınık", "Nakışsı", "Ağıraksak" gibi özgün adlar altında topladı.

1979-1980 yıllarında Almanya ve Hollanda'da kişisel sergiler açtı. 1982-1985 yılları arasında çeşitli resim dizileri gerçekleştirdi, bunlardan biri de "Yaşam Kavgası" dizisidir. 1985 sonu ve 1990 yıllarında açtığı sergilerde özellikle Anadolu kadınlarını konu aldı ("Sivaslı Zühre" vb.). Sanat ve toplumsal konulardaki görüşlerini ve düşüncelerini "Balaban" (1962), "İz" (1965), "Şair Baba ve Damdakiler" (1968), "İzdüşümü" (1969) adlı kitaplarında özgün bir anlatımla ifade etti.

Detaylar
önceki
Sayfaya Git: / 3
sonraki