• Vazgeç
    Filtrele
Filtrele

70- "97 Sanatçı 180 Eser" Tablo Müzayedesi

70- "97 Sanatçı 180 Eser" Tablo Müzayedesi

-Müzayede komisyonu %10'dir

-Alıcı İptal Veya Cayma Durumunda Toplam Tutarın %30'unu Ödemek Zorundadır.

MÜZAYEDE AÇIKLAMASI

Pey verebilmek ve canlı müzayedelerimize katılabilmeniz için üye olmanız veya üye girişi yapmanız gerekmektedir

Değerli Antikalarım.com ailesi;

Sizin için özenle hazırlamış olduğumuz ve sizlere sanatı sanatla sunduğumuz 70- "97 Sanatçı 180 Eser" Tablo Müzayedemize hepiniz hoş geldiniz :)

Müzayedemiz antikalarim.com adresimizde 31/05/2024 Cumartesi günü yayına girmiş olup, 11/06/2024  Salı günü saat 20.59’a kadar pey alımına devam etmektedir.

11/06/2024  SALI günü saat 21.00'da ise canlı online müzayedemiz, antikalarim.com adresimizde başlayacaktır.

-KAZANDIĞINIZ ESERLERİ ARTIK KREDİ KARTIYLA ÖDEYEBİLİRSİNİZ :)

Not:

-Kazanılan eserlerin ödemesi 7 iş günü içinde yapılmadığı taktirde antikalarim.com'un hukuki işlem başlatma hakkı olacaktır. Özel durumları firmamıza bildiriniz.

-Eserlerin fotoğraflarını incelerken, daha net bir görüntü için ekran parlaklığınızı açmanızı öneririz.

-Eserlerin ölçülerini dikkatlice okumanızı rica ederiz.

-Açık artırmadan alınan eserler kesinlikle geri iade edilemez.

Bizimle +905366612464 numaralı Antikalarım.com whatsapp hattından 7/24 iletişime geçebilirsiniz. 

Eser teslimi ile ilgili bilgilendirme:

Değerli üyemiz, kazanmış olduğunuz eserler, canlı müzayede bittikten hemen sonra ekip arkadaşlarımız tarafından size ulaşması için özenle hazırlanacaktır.

Kazanmış olduğunuz eserlerin toplam tutarını tarafımıza ilettikten sonra, eserleriniz en kısa zamanda anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo” firmasına teslim edilecektir.

Eserlerinizin kargo firmasına teslimi yapıldıktan sonra tarafınıza ulaşması ortalama “2-3” iş günüdür.

Saygılarımızla:

Antikalarım.com

Lot: 55 » Yavuz Balkan

Yavuz Balkan

Tuval Üzeri Yağlı Boya
24x34 cm

Yavuz Balkan
Grafik sanatçısı ve ressamdır. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü'nde lisans eğitimini tamamlamış ve sanat yolculuğuna burada başlamıştır. Daha sonra sanat eğitimine Haliç Üniversitesi'nde yüksek lisans seviyesinde devam etmiştir.

Sanat anlayışını, sanatın "algılama", "özümseme" ve "dışavurum" biçemi olarak gören Balkan, eserlerindeki konu çeşitliliğiyle dikkat çeker. Eserlerinde genellikle yaşamın gözden kaçan detaylarına odaklanır ve bu detayları çeşitli temalarla zenginleştirir. Antik çağlardan günümüze kadar uzanan semboller, şifreler, masallar ve mistisizm, Balkan'ın çalışmalarının odak noktaları arasında yer alır.

Sanatçı, insanlığın giderek yabancılaştığı doğanın cömertliğine ve doğanın sunduğu nimetlere vurgu yapar. Doğanın kendisi, Balkan'ı doğrudan veya dolaylı olarak etkileyen, ilham kaynağı olan bir unsurdur. Geçmişin izlerini sürerek, yaşanmışlıkların geride bıraktığı izlerin incelenmesi, sanatında önemli bir yer tutar.

Yavuz Balkan, farklı varyantlardaki aynı konuyu seriler halinde ele alır ve bu argümanları görsel sanat pratiği olan resimle aktarır. Genellikle geleneksel sanat tekniklerini tercih eden Balkan, eserlerinde mürekkep, akrilik, yağlı boya ve bazen de ready-made (hazır malzeme) gibi farklı teknikleri kullanarak eserlerinin içeriğine ve konseptine uygunluk sağlar.
Sanatçı, eserlerindeki çeşitlilik ve derinlikle, izleyiciler üzerinde farklı duygusal ve düşünsel katmanlar oluşturmayı amaçlar. Sanatını sergileyerek ve yeni eserler üreterek, sanatseverlerle etkileşim halinde olmaya devam etmektedir.

Detaylar
Lot: 57 » Yavuz Balkan

Yavuz Balkan

Tuval Üzeri Kara Kalem
34x39 cm

Yavuz Balkan
Grafik sanatçısı ve ressamdır. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü'nde lisans eğitimini tamamlamış ve sanat yolculuğuna burada başlamıştır. Daha sonra sanat eğitimine Haliç Üniversitesi'nde yüksek lisans seviyesinde devam etmiştir.

Sanat anlayışını, sanatın "algılama", "özümseme" ve "dışavurum" biçemi olarak gören Balkan, eserlerindeki konu çeşitliliğiyle dikkat çeker. Eserlerinde genellikle yaşamın gözden kaçan detaylarına odaklanır ve bu detayları çeşitli temalarla zenginleştirir. Antik çağlardan günümüze kadar uzanan semboller, şifreler, masallar ve mistisizm, Balkan'ın çalışmalarının odak noktaları arasında yer alır.

Sanatçı, insanlığın giderek yabancılaştığı doğanın cömertliğine ve doğanın sunduğu nimetlere vurgu yapar. Doğanın kendisi, Balkan'ı doğrudan veya dolaylı olarak etkileyen, ilham kaynağı olan bir unsurdur. Geçmişin izlerini sürerek, yaşanmışlıkların geride bıraktığı izlerin incelenmesi, sanatında önemli bir yer tutar.

Yavuz Balkan, farklı varyantlardaki aynı konuyu seriler halinde ele alır ve bu argümanları görsel sanat pratiği olan resimle aktarır. Genellikle geleneksel sanat tekniklerini tercih eden Balkan, eserlerinde mürekkep, akrilik, yağlı boya ve bazen de ready-made (hazır malzeme) gibi farklı teknikleri kullanarak eserlerinin içeriğine ve konseptine uygunluk sağlar.
Sanatçı, eserlerindeki çeşitlilik ve derinlikle, izleyiciler üzerinde farklı duygusal ve düşünsel katmanlar oluşturmayı amaçlar. Sanatını sergileyerek ve yeni eserler üreterek, sanatseverlerle etkileşim halinde olmaya devam etmektedir.

Detaylar
Lot: 62 » Yavuz Bozkurt

Yavuz Bozkurt

Tuval Üzeri Akrilik ve Yağlı Boya
60x60 cm


Yavuz Bozkurt
Sanatçı, 1962 yılında Ankara'da doğdu. 1982 - 1983 yılları arasında Siyasal Bilgiler Basın Yayın Yüksekokulu’nda Turan Erol'un öğrencisi oldu. 1986-1990 yıllarında ise Gazi Üniversitesi Resim - İş Eğitimi bölümünde Oya Kınıklı ve Esat Arpacı atölyelerinde eğitim aldı. 1993 yılında İ.T.Ü. Evi Sanat Galerisi’nin sanat danışmanlığını yaptı. Bu süreçte Atatürk, devlet yöneticileri ve kişisel portreler yaptı. Bunların yanısıra duvar resimleri çalışmaları da yer aldı. Bu alandaki tecrübesinden dolayı 1997 yılında 8 adet 10x15 metre boyutlarında Atatürk portrelerinden oluşan, Kızılay Meydanı'nda, meydanı çevreleyen yüksek binaların cephelerini kaplayan ‘’ Dünyanın İlk Büyük Kişisel Resim Sergisi ’’ olan “ Biz Mustafa Kemal’iz ” adlı sergisi ile gündeme geldi. 2007 yılında Ulaştırma Bakanlığı ile Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen ‘’ Garlar Resimleniyor ‘’ projesinde yer almıştır. 2010 yılında Resim Heykel Müzesi’nde, ‘’ Bir Plastik Sanatlar Resim Sergisi ’’ başlıklı sergiye öncülük etti. Hayatı boyunca resimlerinde, dönemsel olarak farklı konuları yansıtmakta olup güncel çalışmalarında 1970’li yıllardaki çağdaş, Türk kadınlarını tarihi yapılarla resmetmektedir. Birçok kişisel ve karma sergilerde bulunmakta ve birçok çalıştay, jüri ve söyleşilerde yer almaya devam etmektedir. Eserleri yurtiçi ve yurtdışı çeşitli kurum ve özel koleksiyonlarda bulunmaktadır. (BRHD) Birleşmiş Ressamlar ve Heykeltıraşlar Derneği üyesidir.

Detaylar
Lot: 64 » Javad Ghaffari

Javad Ghaffari

Tuval Üzeri Akrilik Boya
Çap: 58 cm

Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.

İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.

‘Şorre tekniğini kullanıyorum’

Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.

Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”

Detaylar
Lot: 65 » Javad Ghaffari

Javad Ghaffari

Duralit Üzeri Akrilik Boya
Çap: 60 cm

Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.

İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.

‘Şorre tekniğini kullanıyorum’

Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.

Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”

Detaylar
Lot: 66 » Javad Ghaffari

Javad Ghaffari

Duralit Üzeri Akrilik Boya
Çap: 60 cm

Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.

İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.

‘Şorre tekniğini kullanıyorum’

Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.

Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”

Detaylar
önceki
Sayfaya Git: / 4
sonraki