53- "Duvarın İncileri 8" Tablo Müzayedesi
-Müzayede komisyonu %15'dir
-Alıcı İptal Veya Cayma Durumunda Toplam Tutarın %30'unu Ödemek Zorundadır.
MÜZAYEDE AÇIKLAMASI
Pey verebilmek ve canlı müzayedelerimize katılabilmeniz için üye olmanız veya üye girişi yapmanız gerekmektedir
Değerli Antikalarım.com ailesi;
Sizin için özenle hazırlamış olduğumuz ve sizlere sanatı sanatla sunduğumuz "Duvarın İncileri 8" Müzayedemize hepiniz hoş geldiniz :)
Müzayedemiz antikalarim.com adresimizde 09/03/2024 Cumartesi günü yayına girmiş olup, 17/03/2024 Pazar günü saat 14:59’a kadar pey alımına devam etmektedir.
17/03/2024 PAZAR günü saat 15:00'da ise canlı online müzayedemiz, antikalarim.com adresimizde başlayacaktır.
-KAZANDIĞINIZ ESERLERİ ARTIK KREDİ KARTIYLA ÖDEYEBİLİRSİNİZ :)
Not:
-Kazanılan eserlerin ödemesi 7 iş günü içinde yapılmadığı taktirde antikalarim.com'un hukuki işlem başlatma hakkı olacaktır. Özel durumları firmamıza bildiriniz.
-Eserlerin fotoğraflarını incelerken, daha net bir görüntü için ekran parlaklığınızı açmanızı öneririz.
-Eserlerin ölçülerini dikkatlice okumanızı rica ederiz.
-Açık artırmadan alınan eserler kesinlikle geri iade edilemez.
Bizimle +905366612464 numaralı Antikalarım.com whatsapp hattından 7/24 iletişime geçebilirsiniz.
Eser teslimi ile ilgili bilgilendirme:
Değerli üyemiz, kazanmış olduğunuz eserler, canlı müzayede bittikten hemen sonra ekip arkadaşlarımız tarafından size ulaşması için özenle hazırlanacaktır.
Kazanmış olduğunuz eserlerin toplam tutarını tarafımıza ilettikten sonra, eserleriniz en kısa zamanda anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo” firmasına teslim edilecektir.
Eserlerinizin kargo firmasına teslimi yapıldıktan sonra tarafınıza ulaşması ortalama “2-3” iş günüdür.
Saygılarımızla:
Antikalarım.com
Hoca Ali Rıza
Tıpkı Basım
35x25 cm
Bakırköy Kıyılarından Adlı Kara Kalem Çalışması
Hoca Ali Rıza
Tıpkı Basım
35x25 cm
Bir Köy Çeşmesi Adlı Kara Kalem Çalışması
Hoca Ali Rıza
Tıpkı Basım
35x25 cm
İstanbuldan Kadıköyüne Bir Bakış Adlı Kara Kalem Çalışması
İsmet Müftüoğlu
Kağıt Üzerine Sulu Boya "Kız Kulesi"
32x16 cm
İsmet Müftüoğlu
1954 yılında Ardeşen (Rize) doğan sanatçı, genç yaşlarda resimle ilgilenmeye başladı. Rize Lisesi'nde resim öğretmeni Hüseyin Mataracı ile çalışmalarına 1972 yılında başladı. İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'nden 1978 yılında mezun oldu.
Sanat kariyerindeki önemli dönemler şu şekildedir:
Ressam Yusuf Taktak ile temel sanat çalışmaları (1990)
Ressam İlhami Atalay ile füzen ve kolaj çalışmaları (1992)
Ressam Cemal Toy ile renk ve doku çalışmaları (1994)
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nden mezuniyet (2000)
Ressam Sabir Mehdiyev ile genel sanat çalışmaları (2000)
İsmet Müftüoğlu
Kağıt Üzerine Sulu Boya "İstanbul"
21x17 cm
İsmet Müftüoğlu
1954 yılında Ardeşen (Rize) doğan sanatçı, genç yaşlarda resimle ilgilenmeye başladı. Rize Lisesi'nde resim öğretmeni Hüseyin Mataracı ile çalışmalarına 1972 yılında başladı. İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'nden 1978 yılında mezun oldu.
Sanat kariyerindeki önemli dönemler şu şekildedir:
Ressam Yusuf Taktak ile temel sanat çalışmaları (1990)
Ressam İlhami Atalay ile füzen ve kolaj çalışmaları (1992)
Ressam Cemal Toy ile renk ve doku çalışmaları (1994)
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nden mezuniyet (2000)
Ressam Sabir Mehdiyev ile genel sanat çalışmaları (2000)
İsmet Müftüoğlu
Tuval Üzerine Yağlı Boya "Amasra'dan"
31x25 cm
İsmet Müftüoğlu
1954 yılında Ardeşen (Rize) doğan sanatçı, genç yaşlarda resimle ilgilenmeye başladı. Rize Lisesi'nde resim öğretmeni Hüseyin Mataracı ile çalışmalarına 1972 yılında başladı. İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'nden 1978 yılında mezun oldu.
Sanat kariyerindeki önemli dönemler şu şekildedir:
Ressam Yusuf Taktak ile temel sanat çalışmaları (1990)
Ressam İlhami Atalay ile füzen ve kolaj çalışmaları (1992)
Ressam Cemal Toy ile renk ve doku çalışmaları (1994)
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nden mezuniyet (2000)
Ressam Sabir Mehdiyev ile genel sanat çalışmaları (2000)
İsmet Müftüoğlu
Tuval Üzerine Yağlı Boya "Fas'tan"
33x24 cm
İsmet Müftüoğlu
1954 yılında Ardeşen (Rize) doğan sanatçı, genç yaşlarda resimle ilgilenmeye başladı. Rize Lisesi'nde resim öğretmeni Hüseyin Mataracı ile çalışmalarına 1972 yılında başladı. İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'nden 1978 yılında mezun oldu.
Sanat kariyerindeki önemli dönemler şu şekildedir:
Ressam Yusuf Taktak ile temel sanat çalışmaları (1990)
Ressam İlhami Atalay ile füzen ve kolaj çalışmaları (1992)
Ressam Cemal Toy ile renk ve doku çalışmaları (1994)
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nden mezuniyet (2000)
Ressam Sabir Mehdiyev ile genel sanat çalışmaları (2000)
Zeki Yeğin
Karton Üzerine Yağlı Boya
17x23 cm
Zeki Yeğin
1942 yılında İstanbul Kadıköy'de doğan sanatçı, küçük yaşta resimle tanıştı. Sanat kariyerine genç yaşta başlayan sanatçının eserleri hem yurt içinde hem de yurt dışında sergilendi. Grafik, karikatür, resimli hikaye, kitap kapağı, afiş gibi çeşitli basılı görsel alanlarda çalışmalar yaptı.
Yağlı boya çalışmalarında özellikle doğa ve İstanbul manzaralarına odaklanarak beğeni topladı. Uluslararası Alzheimer Derneği'nin 1997'de düzenlediği resim yarışmasında eseri sergilenmeye değer bulundu. Ayrıca, 1996'da İtalya'da düzenlenen EX Libris yarışmasında eserleri katalogda yer almaya hak kazandı. 2000 yılında İtalya'da bir kez daha başarı elde ederek Milenyum sertifikası ile ödüllendirildi. Sanatçının eserleri, İtalya Ulusal Müzesi'nde sürekli olarak sergilenmeye layık görüldü.
Yurt içinde ve yurt dışında birçok kart basımı yapılan sanatçı, genellikle parmak ve farklı araçlar kullanarak fırça kullanmadan resim yapma tekniğiyle tanındı. Kendine özgü bu teknik, eserlerine özgü bir tarz ve dokunuş katmıştır.
Javad Ghaffari
Kağıt Üzerine Sulu Boya
39x29 cm
Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.
İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.
‘Şorre tekniğini kullanıyorum’
Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.
Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”
Javad Ghaffari
Kağıt Üzerine Sulu Boya
40x30 cm
Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.
İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.
‘Şorre tekniğini kullanıyorum’
Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.
Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”
Javad Ghaffari
Kağıt Üzerine Sulu Boya
40x30 cm
Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.
İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.
‘Şorre tekniğini kullanıyorum’
Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.
Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”
Javad Ghaffari
Kağıt Üzerine Sulu Boya
40x30 cm
Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.
İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.
‘Şorre tekniğini kullanıyorum’
Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.
Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”
Javad Ghaffari
Kağıt Üzerine Sulu Boya
40x30 cm
Javad Ghaffari
Pandemiden önce Türkiye’ye yerleşen İranlı ressam Javad Ghaffari, kullandığı sıra dışı “şorre” tekniği ile dikkat çekiyor.
İran’da yaşadığı ekonomik sıkıntılardan dolayı birkaç resmini alıp İstanbul’a giden Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van’a gelmiş. Van’daki misafirperverlikten etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerini arttırmış.
‘Şorre tekniğini kullanıyorum’
Türkiye’ye yerleşmeden önce İran Tebriz’deki Sanat Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Ghaffari, resimde kullandığı, şırınga tekniği olarak da bilinen ‘şorre’ tekniğinde ustalığıyla bilinen önde gelen ressamlar arasında. Ghaffari, geçtiğimiz yılın Temmuz ayında şırınga tekniğiyle yaptığı resimleri, Van’da bir sanat galerisinde sergiledi. “Anneler” temalı sergisinden sonra Van’ın tarihi mekânlarını çizdiği resimlerini sergilemek isteyen Ghaffari, yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi göremediğini söyledi.
Farsça ‘şorre’ Türkçe şırınga olarak bilinen teknikle resim yapan çok fazla ressam bulunmuyor. Bu tekniği esasen kendisinin geliştirdiğine dikkat çeken Ghaffari, şorre tekniğinin farkını şöyle anlattı: “Bu teknikte boyayı tuvale fırçayla aktarmıyorum. Boyayı direkt şırıngayla tuvalin üzerine sıkıyorum, bu yüzden renkler daha canlı ve renklerin içerisinde ışık varmış gibi görünüyor.”