47- " 103 Sanatçı 500 Eser" Tablo Müzayedesi
Antikalarım.com'dan Herkese Merhabalar.
-Müzayede komisyonu %15'dir
-İptal Veya Cayma Durumunda Toplam Tutarın %30'unu Ödemek Zorundasınız.
MÜZAYEDE AÇIKLAMASI
Pey verebilmek ve canlı müzayedelerimize katılabilmeniz için üye olmanız veya üye girişi yapmanız gerekmektedir
Değerli Antikalarım.com ailesi;
Sizin için özenle hazırlamış olduğumuz ve sizlere sanatı sanatla sunduğumuz " 103 Sanatçı 500 Eser" Müzayedemize hepiniz hoş geldiniz :)
Müzayedemiz antikalarim.com adresimizde 30/01/2024 Salı günü yayına girmiş olup, 11/02/2024 PAZAR günü saat 14:59’a kadar pey alımına devam etmektedir.
11/02/2024 PAZAR günü saat 15:00'da ise canlı online müzayedemiz, antikalarim.com adresimizde başlayacaktır.
-KAZANDIĞINIZ ESERLERİ ARTIK KREDİ KARTIYLA ÖDEYEBİLİRSİNİZ :)
Not:
-Kazanılan eserlerin ödemesi 7 iş günü içinde yapılmadığı taktirde hukuki işlem başlatılacaktır. Özel durumları firmamıza bildiriniz.
-Eserlerin fotoğraflarını incelerken, daha net bir görüntü için ekran parlaklığınızı açmanızı öneririz.
-Eserlerin ölçülerini dikkatlice okumanızı rica ederiz.
-Açık artırmadan alınan eserler kesinlikle geri iade edilemez.
Bizimle +905366612464 numaralı Antikalarım.com whatsapp hattından 7/24 iletişime geçebilirsiniz.
Eser teslimi ile ilgili bilgilendirme:
Değerli üyemiz, kazanmış olduğunuz eserler, canlı müzayede bittikten hemen sonra ekip arkadaşlarımız tarafından size ulaşması için özenle hazırlanacaktır.
Kazanmış olduğunuz eserlerin toplam tutarını tarafımıza ilettikten sonra, eserleriniz en kısa zamanda anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo” firmasına teslim edilecektir.
Eserlerinizin kargo firmasına teslimi yapıldıktan sonra tarafınıza ulaşması ortalama “2-3” iş günüdür.
Saygılarımızla:
Antikalarım.com
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
28x57 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
25x58 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
İsmail Güven
Tuval Üzeri Yağlı Boya
40x50 cm
İsmail Güven
1965 yılında Konya'da doğan Güven, Selçuk Üniversitesi'nde eğitim gördü ve mezun oldu. Resme olan ilgisi, lise yıllarında bir resim öğretmeninin teşviki ve takdiriyle başladı. Öğretmeninin desteğiyle, Konya Fuarı'nda karma bir sergiye katılarak resim çalışmalarına ilk adımını attı.
Ticaret hayatıyla meşgul olan Güven, resimle amatör düzeyde ilgilendi ve fırsat buldukça eserler ortaya koydu. 2000-2003 yılları arasında akademik kurslara katıldı ve resim yeteneğini geliştirmeye odaklandı. Yağlı boya tekniği üzerinde yoğunlaşan sanatçı, 2020-2022 yılları arasında altı karma sergiye katıldı. Sanat yaşamının önemli bir dönüm noktası olarak, 11 Haziran 2022'de İzmir/Buca Kültür Sarayı'nda 99 eserlik kişisel sergisini açtı.
Güven'in resimlerinde sıkça gökyüzü ve peyzaj çalışmalarına yer verdiği görülmektedir. Onun için "KARANLIĞIN YOKSA, IŞIĞINDA YOK" sözü büyük bir anlam taşımaktadır. Halen İzmir'deki evinde ve Kemalpaşa'daki atölyesinde çalışmalarını sürdürmektedir.
İsmail Güven
Tuval Üzeri Yağlı Boya
40x50 cm
İsmail Güven
1965 yılında Konya'da doğan Güven, Selçuk Üniversitesi'nde eğitim gördü ve mezun oldu. Resme olan ilgisi, lise yıllarında bir resim öğretmeninin teşviki ve takdiriyle başladı. Öğretmeninin desteğiyle, Konya Fuarı'nda karma bir sergiye katılarak resim çalışmalarına ilk adımını attı.
Ticaret hayatıyla meşgul olan Güven, resimle amatör düzeyde ilgilendi ve fırsat buldukça eserler ortaya koydu. 2000-2003 yılları arasında akademik kurslara katıldı ve resim yeteneğini geliştirmeye odaklandı. Yağlı boya tekniği üzerinde yoğunlaşan sanatçı, 2020-2022 yılları arasında altı karma sergiye katıldı. Sanat yaşamının önemli bir dönüm noktası olarak, 11 Haziran 2022'de İzmir/Buca Kültür Sarayı'nda 99 eserlik kişisel sergisini açtı.
Güven'in resimlerinde sıkça gökyüzü ve peyzaj çalışmalarına yer verdiği görülmektedir. Onun için "KARANLIĞIN YOKSA, IŞIĞINDA YOK" sözü büyük bir anlam taşımaktadır. Halen İzmir'deki evinde ve Kemalpaşa'daki atölyesinde çalışmalarını sürdürmektedir.
İsmail Menekşe
Kağıt Üzeri Sulu Boya
49x15 cm
İsmail Menekşe, 1943 Emet doğumludur ve Kütahya Lisesi’nden sonra İstanbul Üniversitesi Jeoloji bölümünü bitirdi. Çocukluğundan beri ilgi duyduğu resim konusunu ihmal etmeden bir çok yabancı ülkede incelemeler yaptı. Özel dersler aldı. Suluboyanın saydamlığı, şiirselliği bu uğraşında etken oldu. İnsanın çevresinde oluşan her türlü konu resimlerinde yer almaktadır. Çeşitli karma sergilere katıldı. Bir çok yerli ve yabancı koleksiyonda resimleri bulunmaktadır.
İsmail Menekşe
Kağıt Üzeri Sulu Boya
49x14 cm
İsmail Menekşe, 1943 Emet doğumludur ve Kütahya Lisesi’nden sonra İstanbul Üniversitesi Jeoloji bölümünü bitirdi. Çocukluğundan beri ilgi duyduğu resim konusunu ihmal etmeden bir çok yabancı ülkede incelemeler yaptı. Özel dersler aldı. Suluboyanın saydamlığı, şiirselliği bu uğraşında etken oldu. İnsanın çevresinde oluşan her türlü konu resimlerinde yer almaktadır. Çeşitli karma sergilere katıldı. Bir çok yerli ve yabancı koleksiyonda resimleri bulunmaktadır.
Ali Düzgün
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x40 cm
Ali Düzgün
1977 yılında Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Resim-İş Eğitimi Bölümü'nden mezun oldu. Aynı bölümde 1980 yılında öğretim görevlisi olarak çalışmaya başladı. Ankara'da çeşitli orta dereceli okul ve liselerde resim öğretmenliği yaptıktan sonra, 1987 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitim Bölümü'nde lisans eğitimini tamamladı ve aynı yıl Resim-İş Eğitimi Bölümü'ne öğretim görevlisi olarak atandı. Sanatta Yeterlik derecesi alarak 1990 yılında Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Yüksek Lisans eğitimini tamamladı.
1994-2002 yılları arasında Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanı olarak görev yaptı. Ayrıca, 1995-1998 yılları arasında aynı üniversitenin Eğitim Fakültesi'nde Dekan Yardımcısı olarak çalıştı. Bugüne kadar 32 kişisel resim sergisi açmış ve 100'den fazla karma resim sergisine katılmıştır.
Eserleri Kültür Bakanlığı başta olmak üzere yurt içinde ve yurtdışında birçok resmi ve özel koleksiyonda bulunmaktadır. GESAM (Güzel Sanatlar Atölyesi Müdürleri) yönetim kurulunda görev almıştır. Çeşitli ödüller ve mansiyonlar almış olan sanatçı, halen Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Uygulamalı Sanatlar Eğitimi Bölümü Mesleki Resim Anabilim Dalı'nda Yardımcı Doçent olarak sanat çalışmalarına devam etmektedir.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x40 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
49x46 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
İbrahim Tayfur
Tuval Üzeri Yağlı Boya
70x50 cm
İbrahim Tayfur
1971 yılında Adana'da doğdu. Sanat yolculuğuna başlamadan önce Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nden mezun oldu. Sanat kariyeri boyunca sekiz kişisel sergi düzenledi ve birçok karma sergi ile etkinliğe katıldı. Eserleri, yurt içi ve yurt dışındaki özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Sanat anlayışı, günlük yaşamın unsurlarını temel alarak evrensel kavramlarla ilişkilendirmeye dayanır. Eserlerinde hız, zaman, yaşam, aşk, sevgi gibi evrensel konuları işler. Desen olarak alt yapıda bulunan ve dikkat çeken öğeler, yarı soyut bir dilde öne çıkan çizgi, grafik anlatım ve figürlerdir. Genellikle tek renkli (monokrom) bir yapı kullanır.
Tayfur'un eserlerindeki bu öğeler, ilk bakışta görünür ancak tek tek belirgin bir şekilde öne çıkmazlar. Sanatçının asıl hedefi, bu öğelerle doğrudan bir ilişki kurmak değildir; bunlar, Tayfur'un temelini oluşturmak istediği "tema"nın dolaylı ve gerekli unsurlarıdır. Bu öğeler, çoğunlukla çizgisel bir yapıda ve zaman zaman kısmi renk lekeleriyle tuval üzerinde değişken bir şekilde dağılır, belirli tekrarlarla hareket oluşturur.
Çizgisel tekrarlar bütünsel olmayabilir ancak ritmik bir düzen oluşturur. Arka planda kalan çizgiler, hareketlilik oluştururken asimetrik ancak dengeli çizgisel formlarla ritmik bir düzen sağlar. Bu ritim, izleyiciyi "hız zaman yaşam" karmaşasının merkezine çekmeyi amaçlar.
Tayfur'un eserlerinde hakim olan ritim, çizgi, grafik anlatım, figürler ve kısmi renk kullanımıyla birlikte tuvalin tamamını etkiler. İzleyici, yapı taşlarını fark etse de bunların hepsi, etkileyici ritmi oluşturmak için hizmet eder.
Sanatçı, resim araçlarını (çizgi, form, leke, desen, renk, düzenleme) kullanarak günümüz toplumunun hızla değişen yaşam biçimlerine dikkat çeker. Bu eşsiz kent ve değerlerine, geçmişten günümüze taşıdıklarına bir saygı duruşuyla yaklaşırken, sanatçı duyarlılığıyla özgün ve etkili bir resim dili kullanır. Kendi yaşadığı kentinin özgünlüğüne ve sanatsal değerine vurgu yaparak, sanatın sorumluluk taşıyan gücünü yansıtır.
İbrahim Tayfur
Tuval Üzeri Yağlı Boya
60x80 cm
İbrahim Tayfur
1971 yılında Adana'da doğdu. Sanat yolculuğuna başlamadan önce Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nden mezun oldu. Sanat kariyeri boyunca sekiz kişisel sergi düzenledi ve birçok karma sergi ile etkinliğe katıldı. Eserleri, yurt içi ve yurt dışındaki özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Sanat anlayışı, günlük yaşamın unsurlarını temel alarak evrensel kavramlarla ilişkilendirmeye dayanır. Eserlerinde hız, zaman, yaşam, aşk, sevgi gibi evrensel konuları işler. Desen olarak alt yapıda bulunan ve dikkat çeken öğeler, yarı soyut bir dilde öne çıkan çizgi, grafik anlatım ve figürlerdir. Genellikle tek renkli (monokrom) bir yapı kullanır.
Tayfur'un eserlerindeki bu öğeler, ilk bakışta görünür ancak tek tek belirgin bir şekilde öne çıkmazlar. Sanatçının asıl hedefi, bu öğelerle doğrudan bir ilişki kurmak değildir; bunlar, Tayfur'un temelini oluşturmak istediği "tema"nın dolaylı ve gerekli unsurlarıdır. Bu öğeler, çoğunlukla çizgisel bir yapıda ve zaman zaman kısmi renk lekeleriyle tuval üzerinde değişken bir şekilde dağılır, belirli tekrarlarla hareket oluşturur.
Çizgisel tekrarlar bütünsel olmayabilir ancak ritmik bir düzen oluşturur. Arka planda kalan çizgiler, hareketlilik oluştururken asimetrik ancak dengeli çizgisel formlarla ritmik bir düzen sağlar. Bu ritim, izleyiciyi "hız zaman yaşam" karmaşasının merkezine çekmeyi amaçlar.
Tayfur'un eserlerinde hakim olan ritim, çizgi, grafik anlatım, figürler ve kısmi renk kullanımıyla birlikte tuvalin tamamını etkiler. İzleyici, yapı taşlarını fark etse de bunların hepsi, etkileyici ritmi oluşturmak için hizmet eder.
Sanatçı, resim araçlarını (çizgi, form, leke, desen, renk, düzenleme) kullanarak günümüz toplumunun hızla değişen yaşam biçimlerine dikkat çeker. Bu eşsiz kent ve değerlerine, geçmişten günümüze taşıdıklarına bir saygı duruşuyla yaklaşırken, sanatçı duyarlılığıyla özgün ve etkili bir resim dili kullanır. Kendi yaşadığı kentinin özgünlüğüne ve sanatsal değerine vurgu yaparak, sanatın sorumluluk taşıyan gücünü yansıtır.
İbrahim Tayfur
Tuval Üzeri Yağlı Boya
60x80 cm
İbrahim Tayfur
1971 yılında Adana'da doğdu. Sanat yolculuğuna başlamadan önce Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nden mezun oldu. Sanat kariyeri boyunca sekiz kişisel sergi düzenledi ve birçok karma sergi ile etkinliğe katıldı. Eserleri, yurt içi ve yurt dışındaki özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Sanat anlayışı, günlük yaşamın unsurlarını temel alarak evrensel kavramlarla ilişkilendirmeye dayanır. Eserlerinde hız, zaman, yaşam, aşk, sevgi gibi evrensel konuları işler. Desen olarak alt yapıda bulunan ve dikkat çeken öğeler, yarı soyut bir dilde öne çıkan çizgi, grafik anlatım ve figürlerdir. Genellikle tek renkli (monokrom) bir yapı kullanır.
Tayfur'un eserlerindeki bu öğeler, ilk bakışta görünür ancak tek tek belirgin bir şekilde öne çıkmazlar. Sanatçının asıl hedefi, bu öğelerle doğrudan bir ilişki kurmak değildir; bunlar, Tayfur'un temelini oluşturmak istediği "tema"nın dolaylı ve gerekli unsurlarıdır. Bu öğeler, çoğunlukla çizgisel bir yapıda ve zaman zaman kısmi renk lekeleriyle tuval üzerinde değişken bir şekilde dağılır, belirli tekrarlarla hareket oluşturur.
Çizgisel tekrarlar bütünsel olmayabilir ancak ritmik bir düzen oluşturur. Arka planda kalan çizgiler, hareketlilik oluştururken asimetrik ancak dengeli çizgisel formlarla ritmik bir düzen sağlar. Bu ritim, izleyiciyi "hız zaman yaşam" karmaşasının merkezine çekmeyi amaçlar.
Tayfur'un eserlerinde hakim olan ritim, çizgi, grafik anlatım, figürler ve kısmi renk kullanımıyla birlikte tuvalin tamamını etkiler. İzleyici, yapı taşlarını fark etse de bunların hepsi, etkileyici ritmi oluşturmak için hizmet eder.
Sanatçı, resim araçlarını (çizgi, form, leke, desen, renk, düzenleme) kullanarak günümüz toplumunun hızla değişen yaşam biçimlerine dikkat çeker. Bu eşsiz kent ve değerlerine, geçmişten günümüze taşıdıklarına bir saygı duruşuyla yaklaşırken, sanatçı duyarlılığıyla özgün ve etkili bir resim dili kullanır. Kendi yaşadığı kentinin özgünlüğüne ve sanatsal değerine vurgu yaparak, sanatın sorumluluk taşıyan gücünü yansıtır.
Remzi Taşkıran
Tuval Üzeri Yağlı Boya
31x38 cm
Remzi Taşkıran 1961 yılında Adıyaman’da doğdu. Lise öğrenimini İstanbul’da tamamladı. Sanat eğitimini ressam Saadettin Çağlarca’dan aldı. Bir süre basın ressamlığı yapan sanatçının yurtiçi ve yurtdışında koleksiyonlarda yapıtları bulunmaktadır.
İstanbul’daki atölyesinde yaptığı resimlerle günlük yaşamını sürdüren Taşkıran, sergilerine hazırlanırken günü birlik yaşam kaygılarından uzaklaşıp sanatının özgün temalarını oluşturmaya özen gösteriyor. Özellikle yöresel izlenimlere dayalı resimlerinde günlük çabalarının dışında, kendi yüreğinin, bilincinin, yeteneğinin ve eğilimlerinin öne çıktığı, böylelikle özgün resimlere imza attığı gözlemleniyor.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
95x40 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
105x105 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
100x100 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
Javad Ghaffari
Tuval Üzeri Akrilik Boya
100x100 cm
İranlı ressam Javad Ghaffari
Pandemi öncesi İran'dan Türkiye'ye taşınmıştır. Sanatsal çalışmalarında kullanmış olduğu sıra dışı "şorre" tekniği ile öne çıkmaktadır.
İran'daki ekonomik zorluklar sebebiyle birkaç eserini alıp İstanbul'a gelen Ghaffari, bir arkadaşının tavsiyesi üzerine Van'a gitmiştir. Van'ın misafirperver ortamından etkilenen Ghaffari, kente yerleştikten sonra sanatsal üretimlerine odaklanmıştır.
İran Tebriz'deki Sanat Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalışmadan önce, Ghaffari resim yaparken kullandığı ve "şırınga tekniği" olarak bilinen "şorre" tekniği ile bilinmektedir. Geçtiğimiz yılın Temmuz ayında Van'da bir sanat galerisinde "Anneler" temalı sergisini düzenleyen Ghaffari, daha sonra Van'ın tarihi yapılarını resmettiği tablolarını sergilemek istemiş, ancak resimlerine ilgi gösteren yetkili kurumlardan yeterli ilgiyi görememiştir.
Ghaffari, kendi geliştirdiği şorre tekniğinin, boyayı doğrudan şırıngayla tuval üzerine aktararak, renkleri daha canlı ve içlerinde ışık gibi etkiler yaratmayı hedeflediğini belirtmiştir.
Ümmet Karaca
Tuval Üzeri Yağlı Boya
70x100 cm
Ümmet Karaca
1956 yılında Gürcistan’da doğdu.
Sanatçı 1978 yılında başladığı Tiflis Yüksek Ressamlar Okulundan 1982’de mezun oldu. 1987 yılında Gürcistan’ın Tiflis şehrinde ilk kişisel sergisini açtı. 1993’te ise Türkiye’deki ilk kişisel sergisini İstanbul’daki Varol Sanat Galerisinde düzenledi. Sonrasında da İstanbul ve Ankara’da pek çok karma sergiye katılmaya ve kişisel sergiler açmaya devam etti.
Ümmet Karaca genellikle tuval üzeri yağlıboya tekniğiyle yaptığı tablolarında İstanbul temasını işlemektedir. Eserlerinde şehrin sokaklarını, insanlarını, doğasını, sosyal yaşamını klasik bir üslupla resmetmeyi tercih etmektedir. Özellikle Büyükada’dan manzaraları resmetmeyi seven sanatçının eserlerini İzlenimci tarzın içinde de değerlendirebiliriz. Karaca genel olarak şehir manzaralarıyla bilinse de natürmort ve portre de çalışmıştır.
Ümmet Karaca halen İstanbul’da yaşamakta ve sanat çalışmalarını sürdürmektedir.
Gönül Yakut
Kağıt Üzeri Sulu Boya
10x15 cm
Gönül Yakut Yılmazkan
1957 yılında İstanbul'da doğmuştur. Eğitimini Moda Kız Sanat Okulu'nda tamamlamıştır. Küçük yaşlardan itibaren resim ve sanata olan ilgisini profesyonel bir yönde geliştirmek için ilk sergisini AKM'de seramik ve resim çalışmalarıyla açmıştır. Daha sonra sulu boya çalışmalarından oluşan ikinci sergisini VeniVidi Göz Sağlığı Merkezi'nin sanat galerisinde gerçekleştirmiştir. Ardından sergilerini Taksim Mali Müşavirler Galerisi'nde ve Gümüşlük Sanat Galerisi'nde sunmuştur. Faaliyetlerine Turgutreis Ressamlar Sokağı'nda devam etmiştir.
Gönül Yakut
Kağıt Üzeri Sulu Boya
14x20 cm
Gönül Yakut Yılmazkan
1957 yılında İstanbul'da doğmuştur. Eğitimini Moda Kız Sanat Okulu'nda tamamlamıştır. Küçük yaşlardan itibaren resim ve sanata olan ilgisini profesyonel bir yönde geliştirmek için ilk sergisini AKM'de seramik ve resim çalışmalarıyla açmıştır. Daha sonra sulu boya çalışmalarından oluşan ikinci sergisini VeniVidi Göz Sağlığı Merkezi'nin sanat galerisinde gerçekleştirmiştir. Ardından sergilerini Taksim Mali Müşavirler Galerisi'nde ve Gümüşlük Sanat Galerisi'nde sunmuştur. Faaliyetlerine Turgutreis Ressamlar Sokağı'nda devam etmiştir.
Gönül Yakut
Kağıt Üzeri Sulu Boya
20x18 cm
Gönül Yakut Yılmazkan
1957 yılında İstanbul'da doğmuştur. Eğitimini Moda Kız Sanat Okulu'nda tamamlamıştır. Küçük yaşlardan itibaren resim ve sanata olan ilgisini profesyonel bir yönde geliştirmek için ilk sergisini AKM'de seramik ve resim çalışmalarıyla açmıştır. Daha sonra sulu boya çalışmalarından oluşan ikinci sergisini VeniVidi Göz Sağlığı Merkezi'nin sanat galerisinde gerçekleştirmiştir. Ardından sergilerini Taksim Mali Müşavirler Galerisi'nde ve Gümüşlük Sanat Galerisi'nde sunmuştur. Faaliyetlerine Turgutreis Ressamlar Sokağı'nda devam etmiştir.
Çoban Ressam
Kağıt Üzeri Çini Mürekkebi
35x25 cm
Süleyman Şahin
14 Nisan 1949'da Günyüzü, Sivrihisar, Eskişehir'de doğdu. Kendisine "Çoban Ressam" olarak tanınan Süleyman Şahin, ailesel nedenlerle ilkokul 4. sınıfa kadar eğitim aldıktan sonra okulu yarıda bıraktı. Çocuk yaşlardan itibaren resme olan ilgi ve yeteneği fark edilince, Ankara'da geçimini sağlamak amacıyla çobanlık yapmaya başladı. Resimlerinde genellikle kırsal yaşamı ve manzaraları işlemesiyle tanınır ve geçmişte çobanlık yapmasından dolayı sanat çevrelerinde "Çoban Ressam" olarak bilinir.
1986'da Bursa'ya yerleşen Süleyman Şahin, Ressamlar Sokağı'nı kurarak burada yeni yetenekli ressamların yetişmesine katkıda bulunmuştur. Sanatında Van Gogh, Edouard Manet, Claude Monet ve Sisley gibi büyük ressamlardan ilham almıştır. Yurt dışında da pek çok özel koleksiyonda ve müzede yer alan 10.000'den fazla portre çalışması bulunmaktadır, bunların çoğu doğayı ve kırsal yaşamı konu edinmektedir.
Sanatçı, evli olup yaşamını Bursa ve Ankara'da sürdürmektedir.
Uğur Yayla
Kağıt Üzeri Sulu Boya
35x25 cm
1951 yılında Ankara`da doğdu.
1972 yılında astsubay olarak görev yaptığı Deniz Kuvvetteri`nden ayrıldı.
1973 yılından bu yana profesyonel sanat hayatı devam etmektedir. Sanat hayatını sürdürdüğü İstanbul`da oluşturduğu atölye ve galerilerde sanatsal etkinliklerini sürdürdü. Yerli yabancı birçok sanat izleyicisine ulaştı.
1992 yılında Almanya`ya gitti. Ressam Atilla Argun ile Duisburg kentinde Argun sanat galerisini oluşturdu. Genç Alman sanatçılar birliğine davet edildi. FACHHOCHSCHULE KÖLN FACHBEREİCH FREİE KUNST (Güzel Sanatlar Yüksek Okulu) tarafından takdir ve referans belgeleri verildi. Bir yıl kaldığı Avrupa`da Avrupa sanatını yakından inceleme fırsatı buldu, bütün olumlu koşullara rağmen ülkesinde yaşama fikri üstün geldi ve Türkiye`ye döndü.
1993 yılında Kapadokya (Avanos)`da eski bir evi restore ederek atölye ve ev olarak kullanmaya başladı. Aynı dönemde Ankara Çayyolu`da oluşturduğu atölyesinde çalışmalarını sürdürdü. Avanos`ta resim dışında seramik ve heykel çalışmaları da yapmaktadır. Bu günkü sanat hayatını Kapadokya, Ankara ve İstanbul arasında sürmektedir. Kişisel sergileri metropollerin dışına çıkartmak ve Türkiye sergileri hazırlığı içerisindedir.
Yusuf Kemal Çankaya
Kağıt Üzeri Sulu Boya
25x35 cm
Yusuf Kemal Çankaya
1955 yılında Antalya'da doğmuştur. İlkokul yıllarından sonra Ankara'ya yerleşen Çankaya, 1982 yılında tekrar doğduğu şehir olan Antalya'ya dönmüş ve resim sanatıyla daha yoğun olarak ilgilenmeye başlamıştır. Desen ve sulu boya çalışmalarıyla resim sanatındaki yolculuğuna başlayan sanatçı, Antalya Kaleiçi'nin nostaljik dokusu ve bölgeye has cumbalı evlerini barındıran dar sokaklarını resimlerinde konu olarak işlemiştir. Ayrıca, mimari dışında yok olmaya yüz tutmuş meslekleri ve zanaatkarları da sulu boya tekniği ile çalışmıştır.
Yusuf Kemal Çankaya
Kağıt Üzeri Sulu Boya
35x25 cm
Yusuf Kemal Çankaya
1955 yılında Antalya'da doğmuştur. İlkokul yıllarından sonra Ankara'ya yerleşen Çankaya, 1982 yılında tekrar doğduğu şehir olan Antalya'ya dönmüş ve resim sanatıyla daha yoğun olarak ilgilenmeye başlamıştır. Desen ve sulu boya çalışmalarıyla resim sanatındaki yolculuğuna başlayan sanatçı, Antalya Kaleiçi'nin nostaljik dokusu ve bölgeye has cumbalı evlerini barındıran dar sokaklarını resimlerinde konu olarak işlemiştir. Ayrıca, mimari dışında yok olmaya yüz tutmuş meslekleri ve zanaatkarları da sulu boya tekniği ile çalışmıştır.