47- " 103 Sanatçı 500 Eser" Tablo Müzayedesi
Antikalarım.com'dan Herkese Merhabalar.
-Müzayede komisyonu %15'dir
-İptal Veya Cayma Durumunda Toplam Tutarın %30'unu Ödemek Zorundasınız.
MÜZAYEDE AÇIKLAMASI
Pey verebilmek ve canlı müzayedelerimize katılabilmeniz için üye olmanız veya üye girişi yapmanız gerekmektedir
Değerli Antikalarım.com ailesi;
Sizin için özenle hazırlamış olduğumuz ve sizlere sanatı sanatla sunduğumuz " 103 Sanatçı 500 Eser" Müzayedemize hepiniz hoş geldiniz :)
Müzayedemiz antikalarim.com adresimizde 30/01/2024 Salı günü yayına girmiş olup, 11/02/2024 PAZAR günü saat 14:59’a kadar pey alımına devam etmektedir.
11/02/2024 PAZAR günü saat 15:00'da ise canlı online müzayedemiz, antikalarim.com adresimizde başlayacaktır.
-KAZANDIĞINIZ ESERLERİ ARTIK KREDİ KARTIYLA ÖDEYEBİLİRSİNİZ :)
Not:
-Kazanılan eserlerin ödemesi 7 iş günü içinde yapılmadığı taktirde hukuki işlem başlatılacaktır. Özel durumları firmamıza bildiriniz.
-Eserlerin fotoğraflarını incelerken, daha net bir görüntü için ekran parlaklığınızı açmanızı öneririz.
-Eserlerin ölçülerini dikkatlice okumanızı rica ederiz.
-Açık artırmadan alınan eserler kesinlikle geri iade edilemez.
Bizimle +905366612464 numaralı Antikalarım.com whatsapp hattından 7/24 iletişime geçebilirsiniz.
Eser teslimi ile ilgili bilgilendirme:
Değerli üyemiz, kazanmış olduğunuz eserler, canlı müzayede bittikten hemen sonra ekip arkadaşlarımız tarafından size ulaşması için özenle hazırlanacaktır.
Kazanmış olduğunuz eserlerin toplam tutarını tarafımıza ilettikten sonra, eserleriniz en kısa zamanda anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo” firmasına teslim edilecektir.
Eserlerinizin kargo firmasına teslimi yapıldıktan sonra tarafınıza ulaşması ortalama “2-3” iş günüdür.
Saygılarımızla:
Antikalarım.com
Neriman Şahin
Tuval Üzeri Yağlı Boya
50x40 cm
Neriman Şahin
1969 Ankara doğumludur. Resim hayatına 2009 yılında başladı. Halk Eğitim Merkezlerinde eğitmen olarak çalıştı.2016 yılında kendi atölyesini kurdu. Yurt içi ve yurt dışında birçok kişisel ve karma sergilere katıldı. Çalışmalarına kendi atölyesinde devam etmektedir
Neriman Şahin
Tuval Üzeri Yağlı Boya
50x50 cm
Neriman Şahin
1969 Ankara doğumludur. Resim hayatına 2009 yılında başladı. Halk Eğitim Merkezlerinde eğitmen olarak çalıştı.2016 yılında kendi atölyesini kurdu. Yurt içi ve yurt dışında birçok kişisel ve karma sergilere katıldı. Çalışmalarına kendi atölyesinde devam etmektedir
Mustafa Demirpençe
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x40 cm
Mustafa Demirpençe
1981 yılında Kayseri'de doğdu.
Dumlupınar Üniversitesi Tekstil Baskı Bölümü'nde ve Erciyes Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nde eğitim gördü.
2008 yılında Selçuk Üniversitesi Resim-İş Öğretmenliği Bölümü'nden mezun oldu.
2012 yılında Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Resim Bölümü’nde yüksek lisans eğitimi tamamladı.
Sanatçı, zaman teması üzerinde dursa da ‘İ’nsan ve ‘Z’aman konularını ele alarak ‘İZ’ yolcuğunu başlatmıştır.
Çizgiler; yaşamın her yönüyle devam ettiğini ve bu döngü içerisinde kırılmaların, kimlik-kişilik karmaşasının, cinsiyet ayrımlarının çarpıcı sonuçlarını anlatmaktadır.
Zaman zaman dokular ön planda iken zaman zaman çizgi ve kozalar ön plana çıkmaktadır. Kozalar yeniden doğuşu ‘’varoluşçu felsefeyi’’ sembolize eder. Sivri uçlar ve yumuşak geçişler gibi detaylar var olmanın içindeki insan hallerini anlatır.
Bir noktadan başlayarak yolculuğunu devam ettiren daire içindeki formlar ise; duraksamaları, denge bozumunu, mutlu/mutsuz an’ları, çelişkileri, kırılmaları bir manada soyut dokunuşları gösterir.
Gönül Yakut
Kağıt Üzeri Akrilik Boya
50x20 cm
Gönül Yakut Yılmazkan
1957 yılında İstanbul'da doğmuştur. Eğitimini Moda Kız Sanat Okulu'nda tamamlamıştır. Küçük yaşlardan itibaren resim ve sanata olan ilgisini profesyonel bir yönde geliştirmek için ilk sergisini AKM'de seramik ve resim çalışmalarıyla açmıştır. Daha sonra sulu boya çalışmalarından oluşan ikinci sergisini VeniVidi Göz Sağlığı Merkezi'nin sanat galerisinde gerçekleştirmiştir. Ardından sergilerini Taksim Mali Müşavirler Galerisi'nde ve Gümüşlük Sanat Galerisi'nde sunmuştur. Faaliyetlerine Turgutreis Ressamlar Sokağı'nda devam etmiştir.
Kayhan Aybatlı
Tuval Üzeri Yağlı Boya
50x42 cm
Kayhan Aybatlı
1959 yılında Yerköy’de doğan sanatçı, 1977'de Kuleli Askeri Lisesi'ni, 1981 yılında ise Kara Harp Okulu'nu tamamlamıştır. İzlenimcilik akımının geleneksel takipçilerinden olan Aybatlı, rahat bir fırçaya ve renkçi bir anlayışa sahiptir.
Resimlerinde yağlı boya dışında pastel boyayı da ustalıkla kullanmaktadır. Yurt içinde ve yurt dışında birçok resmi ve özel koleksiyonda eserleri bulunan sanatçı, bugüne kadar 21 kişisel sergi açmış ve birçok karma sergiye katılmıştır. Oyak'ın düzenlediği resim yarışmalarında iki kez birincilik ödülü kazanmıştır. Ayrıca Birleşmiş Ressamlar ve Heykeltraşlar Derneği üyesidir. Kültür Bakanlığı'nın 1995 yılında yayınladığı 'Ressamların Fırçasından İstanbul' isimli katalogda ve yine 2006 yılında düzenlenen 'Türkiye Resimleniyor' ile 'İstasyonlar' projelerinde yer almıştır. Emekli olduktan sonra Ankara'da kendi atölyesinde çalışmalarını sürdürmektedir.
Faysal Çakmaz
Tuval Üzeri Yağlı Boya
30x40 cm
Faysal Çakmaz
Batman doğumlu bir sanatçıdır ve resim serüvenine genç yaşlarda başlamıştır. Lekesel fırça darbeleriyle izleyiciye şiirsel bir izlenim bırakmakta ve umut aşılamaktadır.
Sanatçı, gün geçtikçe daha fazla ilgi görmektedir. Genç yaşına rağmen elde ettiği başarı, öğretmeni Sabahattin Camcı'nın öğretilerinden kaynaklanmaktadır. Özellikle İstanbul temalarında ortaya koyduğu başarı dikkat çekicidir. Natürmort, manzara ve modern çalışmalarında da aynı başarıyı sürdürmektedir. Sanatını İstanbul'daki atölyesinde icra etmektedir.
Atalay Köseoğlu
Tuval Üzeri Yağlı Boya
40x50 cm
Atalay Köseoğlu
Çocukluğundan itibaren güvercinlerle iç içe bir ortamda büyümüş ve doğal unsurlara, özellikle kuşlara ve bitkilere olan ilgisiyle resim yapmaya başlamıştır. 7 yaşından itibaren resim sanatına ilgi duymuş ve 9 yıl boyunca karakalem çalışmaları yaparak kendini geliştirmiştir.
80'li yıllarda Bakü'nün ünlü ressamları Ferdi Ergüder, Namiq İsmayilzade ve Mikayil Abdullayev gibi sanatçıların öğretileriyle Ergüderler Resim Atölyesi'nde çalışmalar yaparak sanatındaki gelişimine hız kazandırmıştır. Aynı dönemde bir yerel dergide sanat ve basın danışmanlığı da yapmıştır.
İlk sergisi karakalem çalışmalarından oluşmuş olup Ortaköy'de başlamış ve yurdun farklı illerinde fuarlar ve salonlarda 57 adet karma ve kişisel sergi açmıştır. Hollanda'nın bir sanat danışmanının daveti üzerine Utrecht'e giderek çalışmalarda bulunmuş, iç mekan duvar resimleri ve portreler yapmış ve iki kısa süreli sergi gerçekleştirmiştir.
Köseoğlu'nun eserleri arasında serbest, gerçekçi, soyut ve modern temalara ait resimler de bulunmakta olup müzayede evlerinde satışa sunulmuştur. Sanatçının eserlerini değerli gören tanınmış kişiler, kuruluşlar ve koleksiyonerler, eserlerini koleksiyonlarına katmış ve bu eserler hakkında referans yazıları yazmışlardır. Ayrıca, kitap resimleme dalında 13 başarı plaketi kazanmıştır.
Köseoğlu, çeşitli TV ve radyo programlarına katılarak canlı çalışmalar yapmış ve fotoğraf sanatçısı kimliğiyle resimlerine renk ve fark katmıştır.
Atalay Köseoğlu
Tuval Üzeri Yağlı Boya
40x50 cm
Atalay Köseoğlu
Çocukluğundan itibaren güvercinlerle iç içe bir ortamda büyümüş ve doğal unsurlara, özellikle kuşlara ve bitkilere olan ilgisiyle resim yapmaya başlamıştır. 7 yaşından itibaren resim sanatına ilgi duymuş ve 9 yıl boyunca karakalem çalışmaları yaparak kendini geliştirmiştir.
80'li yıllarda Bakü'nün ünlü ressamları Ferdi Ergüder, Namiq İsmayilzade ve Mikayil Abdullayev gibi sanatçıların öğretileriyle Ergüderler Resim Atölyesi'nde çalışmalar yaparak sanatındaki gelişimine hız kazandırmıştır. Aynı dönemde bir yerel dergide sanat ve basın danışmanlığı da yapmıştır.
İlk sergisi karakalem çalışmalarından oluşmuş olup Ortaköy'de başlamış ve yurdun farklı illerinde fuarlar ve salonlarda 57 adet karma ve kişisel sergi açmıştır. Hollanda'nın bir sanat danışmanının daveti üzerine Utrecht'e giderek çalışmalarda bulunmuş, iç mekan duvar resimleri ve portreler yapmış ve iki kısa süreli sergi gerçekleştirmiştir.
Köseoğlu'nun eserleri arasında serbest, gerçekçi, soyut ve modern temalara ait resimler de bulunmakta olup müzayede evlerinde satışa sunulmuştur. Sanatçının eserlerini değerli gören tanınmış kişiler, kuruluşlar ve koleksiyonerler, eserlerini koleksiyonlarına katmış ve bu eserler hakkında referans yazıları yazmışlardır. Ayrıca, kitap resimleme dalında 13 başarı plaketi kazanmıştır.
Köseoğlu, çeşitli TV ve radyo programlarına katılarak canlı çalışmalar yapmış ve fotoğraf sanatçısı kimliğiyle resimlerine renk ve fark katmıştır.
İsmail Güven
Tuval Üzeri Yağlı Boya
40x50 cm
İsmail Güven
1965 yılında Konya'da doğan Güven, Selçuk Üniversitesi'nde eğitim gördü ve mezun oldu. Resme olan ilgisi, lise yıllarında bir resim öğretmeninin teşviki ve takdiriyle başladı. Öğretmeninin desteğiyle, Konya Fuarı'nda karma bir sergiye katılarak resim çalışmalarına ilk adımını attı.
Ticaret hayatıyla meşgul olan Güven, resimle amatör düzeyde ilgilendi ve fırsat buldukça eserler ortaya koydu. 2000-2003 yılları arasında akademik kurslara katıldı ve resim yeteneğini geliştirmeye odaklandı. Yağlı boya tekniği üzerinde yoğunlaşan sanatçı, 2020-2022 yılları arasında altı karma sergiye katıldı. Sanat yaşamının önemli bir dönüm noktası olarak, 11 Haziran 2022'de İzmir/Buca Kültür Sarayı'nda 99 eserlik kişisel sergisini açtı.
Güven'in resimlerinde sıkça gökyüzü ve peyzaj çalışmalarına yer verdiği görülmektedir. Onun için "KARANLIĞIN YOKSA, IŞIĞINDA YOK" sözü büyük bir anlam taşımaktadır. Halen İzmir'deki evinde ve Kemalpaşa'daki atölyesinde çalışmalarını sürdürmektedir.
İsmail Güven
Tuval Üzeri Yağlı Boya
50x40 cm
İsmail Güven
1965 yılında Konya'da doğan Güven, Selçuk Üniversitesi'nde eğitim gördü ve mezun oldu. Resme olan ilgisi, lise yıllarında bir resim öğretmeninin teşviki ve takdiriyle başladı. Öğretmeninin desteğiyle, Konya Fuarı'nda karma bir sergiye katılarak resim çalışmalarına ilk adımını attı.
Ticaret hayatıyla meşgul olan Güven, resimle amatör düzeyde ilgilendi ve fırsat buldukça eserler ortaya koydu. 2000-2003 yılları arasında akademik kurslara katıldı ve resim yeteneğini geliştirmeye odaklandı. Yağlı boya tekniği üzerinde yoğunlaşan sanatçı, 2020-2022 yılları arasında altı karma sergiye katıldı. Sanat yaşamının önemli bir dönüm noktası olarak, 11 Haziran 2022'de İzmir/Buca Kültür Sarayı'nda 99 eserlik kişisel sergisini açtı.
Güven'in resimlerinde sıkça gökyüzü ve peyzaj çalışmalarına yer verdiği görülmektedir. Onun için "KARANLIĞIN YOKSA, IŞIĞINDA YOK" sözü büyük bir anlam taşımaktadır. Halen İzmir'deki evinde ve Kemalpaşa'daki atölyesinde çalışmalarını sürdürmektedir.
Nanubi
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x40 cm
Nanubi
Nanubi'nin sanat dünyasında "Tincikli Kız Serisi" olarak adlandırdığı eserler, Malatya'da "kıvırcık" anlamına gelen "Tincik" kelimesinden esinlenmiştir. Bu seride ressam, kendisini "Tincikli Kız" olarak tasvir ederken, yaşamından gelen hikayeleri tuvale aktarmıştır. Depremle baş etmiş olan sanatçı, o dönemlerde yaşadığı zorlukları ve duyguları, okuyucuya bir yazarın kaleminden çıkmışçasına doğrudan aktarmıştır.
Nanubi
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x40 cm
Nanubi
Nanubi'nin sanat dünyasında "Tincikli Kız Serisi" olarak adlandırdığı eserler, Malatya'da "kıvırcık" anlamına gelen "Tincik" kelimesinden esinlenmiştir. Bu seride ressam, kendisini "Tincikli Kız" olarak tasvir ederken, yaşamından gelen hikayeleri tuvale aktarmıştır. Depremle baş etmiş olan sanatçı, o dönemlerde yaşadığı zorlukları ve duyguları, okuyucuya bir yazarın kaleminden çıkmışçasına doğrudan aktarmıştır.
Zuzu
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x60 cm
Zuzu (Zuhal Neccar)
1993 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'ne girdi ve öğrenimine Prof. Devrim Erbil ve Prof. Kemal İskender atölyelerinde devam etti. 1997 yılında Prof. Neş’e Erdok'un atölyesinden mezun oldu. Katıldığı resim yarışmalarında eserleri sergilenmeye değer bulundu.
21 yıl boyunca devlet okullarında (MEB) resim öğretmenliği yaptı. Öğretmenlik görevini sürdürürken bir yandan resim yapmaya devam etti ve 13 kişisel sergi açtı. Emekli olduktan sonra da iki kişisel sergi daha açtı ve fuarlara katılmaya devam etti. Toplamda 15 kişisel sergiye sahip olan sanatçı, birçok karma resim sergisine katıldı. Eserleri kamu ve özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Çalışmalarını İstanbul'daki atölyesinde sürdürmektedir.
Zuzu
Tuval Üzeri Akrilik Boya
60x40 cm
Zuzu (Zuhal Neccar)
1993 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'ne girdi ve öğrenimine Prof. Devrim Erbil ve Prof. Kemal İskender atölyelerinde devam etti. 1997 yılında Prof. Neş’e Erdok'un atölyesinden mezun oldu. Katıldığı resim yarışmalarında eserleri sergilenmeye değer bulundu.
21 yıl boyunca devlet okullarında (MEB) resim öğretmenliği yaptı. Öğretmenlik görevini sürdürürken bir yandan resim yapmaya devam etti ve 13 kişisel sergi açtı. Emekli olduktan sonra da iki kişisel sergi daha açtı ve fuarlara katılmaya devam etti. Toplamda 15 kişisel sergiye sahip olan sanatçı, birçok karma resim sergisine katıldı. Eserleri kamu ve özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Çalışmalarını İstanbul'daki atölyesinde sürdürmektedir.
Zuzu
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x60 cm
Zuzu (Zuhal Neccar)
1993 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'ne girdi ve öğrenimine Prof. Devrim Erbil ve Prof. Kemal İskender atölyelerinde devam etti. 1997 yılında Prof. Neş’e Erdok'un atölyesinden mezun oldu. Katıldığı resim yarışmalarında eserleri sergilenmeye değer bulundu.
21 yıl boyunca devlet okullarında (MEB) resim öğretmenliği yaptı. Öğretmenlik görevini sürdürürken bir yandan resim yapmaya devam etti ve 13 kişisel sergi açtı. Emekli olduktan sonra da iki kişisel sergi daha açtı ve fuarlara katılmaya devam etti. Toplamda 15 kişisel sergiye sahip olan sanatçı, birçok karma resim sergisine katıldı. Eserleri kamu ve özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Çalışmalarını İstanbul'daki atölyesinde sürdürmektedir.
Zuzu
Tuval Üzeri Akrilik Boya
60x40 cm
Zuzu (Zuhal Neccar)
1993 yılında Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'ne girdi ve öğrenimine Prof. Devrim Erbil ve Prof. Kemal İskender atölyelerinde devam etti. 1997 yılında Prof. Neş’e Erdok'un atölyesinden mezun oldu. Katıldığı resim yarışmalarında eserleri sergilenmeye değer bulundu.
21 yıl boyunca devlet okullarında (MEB) resim öğretmenliği yaptı. Öğretmenlik görevini sürdürürken bir yandan resim yapmaya devam etti ve 13 kişisel sergi açtı. Emekli olduktan sonra da iki kişisel sergi daha açtı ve fuarlara katılmaya devam etti. Toplamda 15 kişisel sergiye sahip olan sanatçı, birçok karma resim sergisine katıldı. Eserleri kamu ve özel koleksiyonlarda yer almaktadır.
Çalışmalarını İstanbul'daki atölyesinde sürdürmektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Akrilik Boya "Golden Horses Serisi"
30x40 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Akrilik Boya "Golden Horses Serisi"
30x40 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Akrilik Boya "Golden Horses Serisi"
30x40 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.
Selçuk Şahin
Duralit Üzeri Yağlı Boya
30x40 cm
Selçuk Şahin
Ankara ve İstanbul'da bir dizi kişisel ve karma sergiye ev sahipliği yapmış olan Selçuk Şahin, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nde İşletme ve Maliye bölümünden mezun olduktan sonra maliyede inceleme ve denetleme müfettişliği görevinde bulunmuş, ardından Olay TV ve CTV gibi kanallarda program müdürü olarak çalışmıştır. Sanatsal, kültürel ve gece programlarının yapımcılığını ve sunuculuğunu üstlenmiştir.
Ayrıca, radyo oyunları ve televizyon senaryoları kaleme alan Selçuk Şahin'in eserleri, çeşitli yerel ve uluslararası kurumlar ile bireylerin koleksiyonlarında yer almaktadır. Sanat, medya ve kültür alanlarında yaptığı katkılar ve ürettiği eserler, vefat eden sanatçının geniş bir etki ve miras bıraktığına işaret etmektedir.
Ali Düzgün
Tuval Üzeri Akrilik Boya
40x40 cm
Ali Düzgün
1977 yılında Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü Resim-İş Eğitimi Bölümü'nden mezun oldu. Aynı bölümde 1980 yılında öğretim görevlisi olarak çalışmaya başladı. Ankara'da çeşitli orta dereceli okul ve liselerde resim öğretmenliği yaptıktan sonra, 1987 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitim Bölümü'nde lisans eğitimini tamamladı ve aynı yıl Resim-İş Eğitimi Bölümü'ne öğretim görevlisi olarak atandı. Sanatta Yeterlik derecesi alarak 1990 yılında Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Yüksek Lisans eğitimini tamamladı.
1994-2002 yılları arasında Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanı olarak görev yaptı. Ayrıca, 1995-1998 yılları arasında aynı üniversitenin Eğitim Fakültesi'nde Dekan Yardımcısı olarak çalıştı. Bugüne kadar 32 kişisel resim sergisi açmış ve 100'den fazla karma resim sergisine katılmıştır.
Eserleri Kültür Bakanlığı başta olmak üzere yurt içinde ve yurtdışında birçok resmi ve özel koleksiyonda bulunmaktadır. GESAM (Güzel Sanatlar Atölyesi Müdürleri) yönetim kurulunda görev almıştır. Çeşitli ödüller ve mansiyonlar almış olan sanatçı, halen Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Uygulamalı Sanatlar Eğitimi Bölümü Mesleki Resim Anabilim Dalı'nda Yardımcı Doçent olarak sanat çalışmalarına devam etmektedir.
Ümmet Karaca
Kağıt Üzeri Kara Kalem
42x29 cm
Ümmet Karaca
1956 yılında Gürcistan’da doğdu.
Sanatçı 1978 yılında başladığı Tiflis Yüksek Ressamlar Okulundan 1982’de mezun oldu. 1987 yılında Gürcistan’ın Tiflis şehrinde ilk kişisel sergisini açtı. 1993’te ise Türkiye’deki ilk kişisel sergisini İstanbul’daki Varol Sanat Galerisinde düzenledi. Sonrasında da İstanbul ve Ankara’da pek çok karma sergiye katılmaya ve kişisel sergiler açmaya devam etti.
Ümmet Karaca genellikle tuval üzeri yağlıboya tekniğiyle yaptığı tablolarında İstanbul temasını işlemektedir. Eserlerinde şehrin sokaklarını, insanlarını, doğasını, sosyal yaşamını klasik bir üslupla resmetmeyi tercih etmektedir. Özellikle Büyükada’dan manzaraları resmetmeyi seven sanatçının eserlerini İzlenimci tarzın içinde de değerlendirebiliriz. Karaca genel olarak şehir manzaralarıyla bilinse de natürmort ve portre de çalışmıştır.
Ümmet Karaca halen İstanbul’da yaşamakta ve sanat çalışmalarını sürdürmektedir.
Ümmet Karaca
Kağıt Üzeri Kara Kalem
42x29 cm
Ümmet Karaca
1956 yılında Gürcistan’da doğdu.
Sanatçı 1978 yılında başladığı Tiflis Yüksek Ressamlar Okulundan 1982’de mezun oldu. 1987 yılında Gürcistan’ın Tiflis şehrinde ilk kişisel sergisini açtı. 1993’te ise Türkiye’deki ilk kişisel sergisini İstanbul’daki Varol Sanat Galerisinde düzenledi. Sonrasında da İstanbul ve Ankara’da pek çok karma sergiye katılmaya ve kişisel sergiler açmaya devam etti.
Ümmet Karaca genellikle tuval üzeri yağlıboya tekniğiyle yaptığı tablolarında İstanbul temasını işlemektedir. Eserlerinde şehrin sokaklarını, insanlarını, doğasını, sosyal yaşamını klasik bir üslupla resmetmeyi tercih etmektedir. Özellikle Büyükada’dan manzaraları resmetmeyi seven sanatçının eserlerini İzlenimci tarzın içinde de değerlendirebiliriz. Karaca genel olarak şehir manzaralarıyla bilinse de natürmort ve portre de çalışmıştır.
Ümmet Karaca halen İstanbul’da yaşamakta ve sanat çalışmalarını sürdürmektedir.
Burcu Yavuz
Tuval Üzeri Karışık Teknik
(2016 Eski İmza)
120x100 cm
Burcu Yavuz
1979 Karabük doğumlu sanatçı,Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesinden mezun olduktan sonra resim çalışmalarının yanında uzun yıllar tv de kültür sanat programlarının yapımcılığını ve sunuculuğunu yaptı.
Bodrum’a yerleşmesiyle birlikte Atölyesini kuran sanatçı çalışmalarına hâlen burada devam etmektedir. Yurt içi ve yurt dışında bir çok karma ve kişisel sergilerde yer almıştır.
Paris’te bulunan ‘Louvre’ müzesinin düzenlediği dünya çapındaki fuarda bir çok kez ülkemizi temsil etmiştir. 2018’de Marsilya da düzenlenen Konsolosluklar arası “Consul’Art” da ve “Cannes Art Fair” de yine ülkemizi temsil etmiştir.
Sanatçı eserlerinde yer,zaman ve mekan algısı olmaksızın Kozmos’u resmetmiştir. Bilinmezliği merak etmiş,ona gelen mesajlar doğrultusunda eserlerini ortaya çıkarmıştır. Evrenin sırlarla dolu noktasından hareketle,tüm dinlerde ortak birleşen olan “Araf Zamanı” onu çok etkilemiştir.Ve yine zaman ve mekanı asla bilinemeyen bu gizemli durumu tuvaline yansıtmıştır.Konu olan bu durum, sanatçının tekniksel anlamda gelişimini şekillendirmiştir.Çok fazla teknik ve malzeme zenginliği ile kendine has bir üslûp yaratmıştır.
Faysal Çakmaz
Tuval Üzeri Yağlı Boya
30x40 cm
Faysal Çakmaz
Batman doğumlu bir sanatçıdır ve resim serüvenine genç yaşlarda başlamıştır. Lekesel fırça darbeleriyle izleyiciye şiirsel bir izlenim bırakmakta ve umut aşılamaktadır.
Sanatçı, gün geçtikçe daha fazla ilgi görmektedir. Genç yaşına rağmen elde ettiği başarı, öğretmeni Sabahattin Camcı'nın öğretilerinden kaynaklanmaktadır. Özellikle İstanbul temalarında ortaya koyduğu başarı dikkat çekicidir. Natürmort, manzara ve modern çalışmalarında da aynı başarıyı sürdürmektedir. Sanatını İstanbul'daki atölyesinde icra etmektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Yağlı Boya "Ah İstanbul Serisi"
30x40 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Yağlı Boya "Ah İstanbul Serisi"
30x40 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Yağlı Boya
30x40 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.
Aida Arghavanian
Tuval Üzeri Yağlı Boya
40x30 cm
Aida Arghavanian
Sanat yolculuğuna ortaokul ve lise yıllarında resimle başlayan Aida Arghavanian, üniversiteye adım attığında resim alanında elde ettiği Lisans, Yüksek Lisans ve Sanatta Yeterlik/Doktora dereceleriyle bu tutkusunu zirveye taşıdı. Bu süreçte, öğütleri ve destekleriyle kendisini önemli ölçüde şekillendiren değerli ustalarından aldığı eğitim, sanat kariyerindeki temel taşlardan biri oldu.
İran'daki öğretmenleri Habib Tohidi ve Muhammed Nurian ile Türkiye'de İstanbul'daki Devrim Erbil, Ankara'da Hacettepe Üniversitesi'ndeki Prof. İsmail Ateş, Yrd. Doç. Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Salim Aktuğ, Prof. Hüsnü Dokak gibi hocaları sayesinde Aida Arghavanian, sanat anlayışını zenginleştirdi. Bu deneyimler, sanatsal ifadesindeki derinliği ve çeşitliliği artırmaya katkı sağladı.
Aida Arghavanian, resim dünyasındaki öncülerden ilham alarak kendine özgü bir tarz geliştirdi. Claude Monet'nin doğayı ve gerçek yaşamı yansıtan bahçesi ile David Hockney'nin ağaç tasvirlerindeki özgünlüğü, onun eserlerinde belirgin bir etki bıraktı. Ayrıca, Uzak Doğu resim anlayışına duyduğu hayranlıkla Katsushika Hokusai'nin "36 Fuji Dağı Manzarası" serisine olan ilgisi devam etmektedir. Ancak, henüz göremediği, ancak büyük bir merakla beklediği "Kanagawa'nın Büyük Dalgası" adlı ünlü eseriyle tanınan Hokusai'nin eserlerine ulaşma arzusu içinde.
Esasen, Aida Arghavanian'nın sanatını şekillendiren temel ilham kaynakları doğa ve çevresidir. Eserlerinde, bu doğal unsurları kendi bakış açısıyla yorumlamayı ve izleyicisiyle paylaşmayı arzulayan Aida Arghavanian, sanatında içsel bir derinlik ve dışa yansıyan anlam arayışıyla izleyicisiyle iletişim kurmayı hedeflemektedir.